Tuesday, February 3, 2015

Sambungan lerrrr....

Okehhh mari kita smbg cerita , bila dah keje dlm lounge tu dah kenai perangai sekor sekor . Haaaa tau lerr nk bawak diri ye dak ? So makin hari makin masak dgn perangai dorg and dorg pun dah biasa dgn kita . (Syukur sgt) hidup aku dlm lounge tu getting better hari demi hari sbb .....

Malaon malaon yg aku ckp tu dah blah ! Hahahah sorg malaon paling aku benci yg bernama Ze (bukan nama sbnr)
Telah pergi meninggalkan lounge itu dan aku sgt sgt sgt sgt bahagia yerrr hahahahaha . Aku sempat bekerja dgn dia beberapa kali je sbb tak sama shift (ya Allah ... syukur lg) kah kah so setiap kali aku keje dgn dia aku akan berusaha utk mengelakkan diri aku dr dia . Pehhhh menyampah tgk dia and u know what until know i can remember his face . Cisssss... eh najlaa asal kau benci sgt kat dia ? Ape dia buat kat kau ? Haaa utk makluman korg la kan dia ni bukan jahat mana just that dia ni kaki crk salah org . And dia je always betul ! Haihh payah doe org cm ni . Adeeeee je salah aku kat mata dia masa dia keje dgn aku . So that is why i hate him to the max ! Lepastu if kita salah pun takde nk betulkan lg buat kita stress bodoh sgt . Seriously 2 bulan pertama dia ade setiap kali aku melangkah je klia tu aku taknak pergi kerja sbb terpk akan keje dgn dia . Hmmm kesian kan aku . So skrg tah kemana la cik abg tu . Eh kisahhhh mak jemah .

So my next malaon is Z jugak but Za (bukan nama sbnr).. si mamat ni lak bajet dia pramugara . Bajet dia perfect gila nk mati . Bg briefing pun sleng mat salleh . Adehhhh meluat nk mampuih . Dah la tu bila tanye soalan time briefing tanye meraban raban . Yg takde kene mengene dgn scop keje . Adehhhh but ..... mamat ni awal2 je aku benci dia bagai nk gila . Then tah mcm mana tah mamat ni terus bertukaq pangai jd baik nauzubillah dgn semua lounge members . I was shock and surprise bila dia berubah tu hahahaha but tak sangka rupanya dia ni baik sgt2 . Siap masak utk kitorg bila night shift . Mcm2 la .. And rupanya dia jd bitchy pun sbb ade kisah (no need to mention here la kan hihi) . So lepas dr 2 3 bulan tu aku kerja happily ever after . Sbb dia pun dah bole masuk kepala dgn aku n kwn2 lain . Tak kisah nk buat ape semua . So lama2 aku pun tak kisah ah keje dgn mamat ni . Lepaih pada tu tetiba mamat ni takdak dah masa tu aku dah nk resign bulan ke 7 8 cm tu la dia hilang rupanya dia dah resign tp taktau la sbb ape en . So skrg aku dah lost contact dgn dia . Hmmm ape khabo lerr abg aku soghang tu . Cewah abg haaaa . Hahahaha

Well actually lepas ape yg aku ceritakan td tu tak la happily ever after pun byk sgt dugaan n cabaran aku . Nak tau ape tggu la lg kah kah ..byeeee assalamualaikum :)